Wednesday, October 14, 2009

Kenapa...

Entah kenapa pagi ini perasaanku tidak keruan..sedari tadi dadaku berdebar-debar..Ya Tuhan, musibah apakah yang ingin kau berikan kepadaku? Aku runsing sekali..Entahlah..Mungkin hanya perasaanku atau ada sesuatu yang ingin berlaku..
Ya Allah..Jauhkan hambamu ini dari segala bahaya dan kemudaratan,ampunkan segala dosaku sejak aku dilahirkan,panjangkan usiaku agar aku dapat berbakti kepada kedua ibu bapaku yang amat aku sayangi..

Namun jika hari ini adalah hari terakhir buatku..

Buat rakan-rakan seperjuangan..maaf dipinta andai pernah terkasar bahasa,tersalah bicara,terkhilaf tutur kata,perbuatan mahupun gurauan yang menyinggung perasaan..aku hanyalah insan biasa yang tidak lepas dari berbuat kesalahan..

Buat Meon,Pekan dan Mak Pekan..terima kasih untuk segalanya..kalian teman,rakan juga saudara..terima kasih kerana menceriakan hari-hariku disini..aku senang bersama kalian..aku sayang kalian bertiga..

Juga buat kedua ibu bapaku..terima kasih kerana membesarkan aku dengan penuh kesabaran..jasa kalian tidak mungkin dapat kubalas..juga buat kedua orang adikku..jaga diri hiasi peribadi..along sayang abah,umi,angah dan adik..

Semoga aku masih dikurniakan kesihatan yang baik serta dipanjangkan usia..InsyaAllah..

3 comments:

  1. Fit,
    jgn ckp cam 2..
    nti ak plak yg nangis..hehe
    ya, sayang kamu juga!

    ReplyDelete
  2. baik untuk mengingati mati,
    tapi tidak untuk menciptanya.
    semoga beroleh kekuatan berhadapan dengan segala kemungkinan!

    ReplyDelete
  3. Ina..aku masih bernyawa hingga ke hari ni..alhamdulillah..

    Siti..thanks k..no matter what,life must go on..:)

    ReplyDelete